loading...
چهارباغ
hsi بازدید : 29 چهارشنبه 01 بهمن 1399 نظرات (0)

پدل بورد

هر فردی که می خواهد پدل بورد را تجربه کند، قبل از سوار شدن بر تخته مهیج باید ابتدا به مدت ۳۰ دقیقه آموزش ببیند. اگر شما تا به حال این تفریح را امتحان نکرده اید و مبتدی هستید تا جای ممکن از ساحل فاصله بگیرید، به نوعی که چشمتان جز آبی بی انتها چیزی نبیند و گوش های تان نیز جز سکوت هیچ صدایی نشوند، در مکانی که می ایستید کسی نباشد شاید معجزه دریا را اندکی دریابید. هزینه تجربه این هیجان ۶۰ هزار تومان است. برای رفتن و سوار شدن به پدل بورد باید به مرکز غواصی مارینا در سواحل سیمرغ و همچنین مرکز غواصی سی من در مجتمع مسکونی دامون ساحلی نیز برای این تفریح است.

hsi بازدید : 32 دوشنبه 15 دی 1399 نظرات (0)

نقشه و معرفی بخش های مختلف

مرکز خرید زیبا و قدیمی میلاد نور، دارای ۶ طبقه و ۳۵۷ واحد تجاری است. این مرکز خرید حدود ۳۰۰ مغازه دارد و بیشتر آن ها به فروش پوشاک و لباس هایی با برند های خاص اختصاص یافته اند و همین موجب می شود که تقریبا تمامی سلیقه ها را پوشش دهد. توجه داشته باشید؛ برای این که بخواهید از تمامی فروشگاه های این مرکز خرید دیدن کنید، باید حداقل یک روز کامل را وقت بگذارید تا از تمام فروشگاه ها و امکانات آن بازدید کنید. در بالای این مرکز خرید رستوران های شیک و کافی شاپ هایی جذاب وجود دارد که یک فضای چشم نواز را به شما هدیه می دهند و بهترین تنوع غذا و نوشیدنی در آن جا وجود دارد. پس از تهیه کردن بلیط های سفر خود از سایت مستر بلیط می توانید به راحتی به آن جا بروید، همین دسترسی آسان، تنوع اجناس و کیفیت بالای آن ها موجب شده است تا مرکز خرید میلاد نور تهران به مجموعه ای پرطرفدار تبدیل گردد.

hsi بازدید : 32 دوشنبه 08 دی 1399 نظرات (0)

معرفی بهترین هتل های شهر اصفهان برای مسافران 

شهر اصفهان همیشه میزبان تعداد زیادی گردشگر است و همین باعث شده تا هتل ها و اقامت گاه های این شهر مورد توجه قرار گیرند. اصفهان شهری تاریخی و باستانی و یکی از مهد های گردشگری ایران بشمار می رود. انتخاب و رزرو یک هتل مناسب در شهری مانند اصفهان با گردشگران ایرانی و خارجی زیاد و هتلهای کوچک و بزرگ بسیار دشوار است.

hsi بازدید : 30 دوشنبه 08 دی 1399 نظرات (0)

تاریخ شهر اصفهان در گذر زمان +عکس

شهر اصفهان یکی از قدیمی ترین و همچنین با اصالت ترین شهرهای ایران است اگر به اصفهان پا بگذارید این امر را به خوبی خواهید دید. شما فکر می کنید قدیمی ترین پل اصفهان کدام است؟ احتمالا خیلی ها برای پاسخ به این سوال از «سی و سه پل» نام می برند. در حالی که این پاسخ اشتباه است.

hsi بازدید : 34 دوشنبه 01 دی 1399 نظرات (0)

شهر داورزن یکی از شهر های استان خراسان رضوی و مرکز شهرستانی با همین نام است. این شهر از جمله شهرهای بسیاری قدیمی است که در این ناحیه قرار دارد. دو داستان جالب در مورد وجه تسمیه این شهر وجود دارد در داستان اول در مورد وجه تسمیه این شهر گفته می شود که از آنجا که در گذشته مردم جهت استفاده از سیلاب‌های فصلی، استخرهایی ایجاد می کردند و خانه‌های خویش را دور آن بنا می‌کردند، برای استفاده از آب مجبور به دور زدن استخر می شدند که کم کم نام این منطقه دورزن شده، و با گذشت زمان به داورزن تغییر پیدا کرده است. داستان دوم در مورد زنی است که توانایی پرداخت مالیات نداشته است و شکایت خود را نزد حاکم می برد و حاکم پس از شنیدن حرف های زن این چنین به او می گوید تو خود داوری عاقل و عادل هستی و نیازی به اعزام داور به منطقه جهت ارزیابی نیست. کم کم در زبان عمال حکومتی و سپس در میان مردم، این منطقه به داورزن شهرت می‌یابد. البته همانطور که گفته شد این ها داستانی بیش نیستند و در صحت آنها شک وجود دارد. این شهرستان قدیمی آثار تاریخی مختلفی در جای جای خود دارد که یکی از آنها کاروانسرای مهر است که در این بخش از مجله مستر بلیط به تشریح آن می پردازیم.

hsi بازدید : 37 سه شنبه 25 آذر 1399 نظرات (0)
مدرســه چهاربــاغ یــا مدرســه ســلطانی کــه آن را مدرســه مادر شاه نیز می نامند، مهم ترین و با ابهت ترین بنای دوره سلطنت شاه سلطان حســین است. وجه تســمیه مدرسه به نام ســلطانی به این علت اســت که در زمان شــاه سلطان حسین ساخته شده و بدین جهت مدرسه چهارباغ نامیده می شود که در خیابان چهارباغ واقع شده است
hsi بازدید : 67 سه شنبه 25 آذر 1399 نظرات (0)

خیابان چهارباغ اصفهان خیابانی تاریخی و بسیار معروف واقع در مرکز شهر می باشد که در اطراف آن جاذبه های گردشگری بسیاری وجود دارد، دو بخش اصلی این خیابان یعنی چهارباغ عباسی و چهارباغ بالا در زمان شاه عباس اول در دوره صفویه ساخته شده است، سایر بخش ها نیز در دوره پهلوی ساخته شده و به خیابان چهارباغ اصفهان افزوده شدند، خوب است بدانید که خیابان چهارباغ عباسی در واقع نام خیابانی است که در حد فاصل میان دروازه دولت و سی و سه پل قرار دارد.

hsi بازدید : 47 سه شنبه 25 آذر 1399 نظرات (0)
خیابان چهارباغ عباسی یکی از خیابان های تاریخی شهر اصفهان است که بین دروازه دولت و سی وسه پل قرار دارد. این خیابان که در عصر شاه عباس یکم طراحی شده، یکی از مهم ترین و ارزشمندترین عناصر هویت بخش شهر تاریخی اصفهان و در نوع خود اثری بی همتا و سندی بسیار با اهمیت در اثبات خلاقیت،
 

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 126
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 355
  • بازدید سال : 2,270
  • بازدید کلی : 6,975